مقالات

مجتمع تجاری ستاره شمال کاسپین

مجتمع تجاری ستاره شمال

مجتمع تجاری ستاره شمال دارای 6 طبقه و مساحت تقریبی 21000 متر مربع با معماری منحصر به فرد و زیبا می باشد. از جذاب ترین مجتمع های تجاری شمال کشور به شمار می رود. مجتمع تجاری ستاره شمال بندر انزلی به عنوان اولین مجموعه در منطقه آزاد انزلی محسوب می شود. این مجموعه که دارای طیف متنوعی از اجناس است. یکی از مقاصد خرید و دیدنی بندر انزلی به شمار می رود. طبقات همکف و اول این مجموعه حدود 480 واحد دارد. طبقه دوم دارای سوئیت اداری و سالن اجتماعات، طبقات سوم و چهارم دارای سوئیت اداری و اقامتی و طبقه آخر رستوران مجموعه است. مجتمع تجاری شمال ستاره انزلی، یکی از بهترین مراکز خرید شمال کشور، به سبک غربی طراحی شده و دارای انواع فضاهای تجاری و همچنین امکانات رفاهی ایده آل مانند فودکورت، هتل، رستوران، کافی شاپ و کنفرانس می باشد.

دیگر مراکز خرید

مراکز خرید دیگری در اطراف مجتمع تجاری ستاره شمال افتتاح شده است. زیرا منطقه آزاد تجاری بندر انزلی دارای کالاهای وارداتی باکیفیت است. همچنین با مراجعه به این مجتمع، به مراکز خرید جذابی نیز نزدیک خواهید بود. که از این میان می توان به مرکز خرید ونوس، مرکز خرید کاسپین و مرکز خرید آرش اشاره کرد. مجتمع تجاری ستاره شمال بندر انزلی واقع است در مرکز شهر.

از امکانات آن می‌توان به دفتر اطلاعات، سرویس بهداشتی، پارکینگ، کافه، رستوران، آنتن دهی موبایل، دسترسی به اینترنت، فودکورت، هایپرمارکت، غرفه صنایع دستی، آب خوری و نیمکت اشاره نمود. همچنین از دیگر مراکز خریدی که در بندرانزلی در دسترس شما هستند. می توان بازار کاسپین بندر انزلی و بازار پردیس بندر انزلی را نام برد که امکانات مناسبی ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *